O Fundacji
Cel fundacji
Celem fundacji jest wszechstronny rozwój mediów katolickich na poziomie lokalnym i regionalnym w oparciu o zasady nauki społecznej Kościoła Katolickiego, a zwłaszcza rozwijanie aktywności społecznej, gospodarczej i informacyjnej, wymiana doświadczeń i wzmocnienie społecznego potencjału rozwojowego, poszukiwanie nowatorskich rozwiązań problemów rynku mediów elektronicznych, podejmowanie w oparciu o media działań pomocowych i charytatywnych.
Fundacja realizuje swoje cele w szczególności poprzez:
1. Działania wychowawcze, oświatowe i społeczne zgodnych z nauką społeczną Kościoła.
2. Wspieranie Katolickiego Radia Podlasie w Siedlcach w jego działalności programowej, redakcyjnej i emisyjnej.
3. Inicjowanie i wspieranie działań informacyjnych realizowanych w przestrzeni Internetu.
4. Działania edukacyjne, szkoleniowe i formacyjne na rzecz pracowników i wolontariuszy mediów katolickich Diecezji Siedleckiej.
5. Pomoc w pozyskiwaniu sprzętu i uzupełnianiu bazy sprzętowej, technicznej, socjalnej.
6. Wspieranie innych związków i organizacji katolickich oraz instytucji społecznych o podobnych celach.
7. Inicjowanie i promowanie wszelkich przedsięwzięć społecznych zbieżnych z celami Fundacji.
8. Kształtowanie postaw społecznych i formację religijną swoich wolontariuszy i współpracowników zgodnie z nauczaniem Kościoła Katolickiego.
Działalność gospodarcza
Fundacja może prowadzić – właściwą dla jej celów – działalność gospodarczą, w rozmiarach służących realizacji jej celów, w następujących formach określonych zgodnie z Polską Klasyfikacją Działalności 2007:
a) 47-89-Z Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach;
b) 58-11-Z Wydawanie książek;
c) 58-14-Z Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków;
d) 58-19-Z Pozostała działalność wydawnicza;
e) 59-20- Z Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych;
f) 60-10-Z Nadawanie programów radiofonicznych;
g) 63-11-Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność;
h) 63-12-Z Działalność portali internetowych;
i) 73-12-A Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i
telewizji;
j) 73-12-B Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych;
k) 73-12-C Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach
elektronicznych (Internet);
I) 79-12-Z Działalność organizatorów turystyki;
m) 85-59-B Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.